Повернення або обмін товарів

Обов’язково при отриманні оглядайте вантаж.

Отримавши вантаж ви підтверджуєте його цілісність і неушкодженість.

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів із дня купівлі за допомогою служби доставки.

1) Умови повернення:

1.1 Для оформлення повернення потрібно зв’язатися з нами та вказати по якій причині відбувається повернення .

1.2 Ми повернемо вам кошти після того як отримаємо повернення та оглянемо чи немає на ньому пошкоджень або дефектів,  не пізніше ніж через 7 днів.

Для повернення коштів клієнт повинен надати рахунок IBAN і ІПН

1.3 Ми оформляємо повернення, якщо:

- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, тощо.

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- збережено всі ярлики та заводське маркування.

2) Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті?

У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи наложений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

3) На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні таких виробів:

- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку);

- вироби, які мають сліди використання;

- вироби після 14 днів з дня продажу;

- вироби, які змінили свій колір або деформувалися через зовнішні чинники

4) Умови повернення чи обміну виробу:

- Ми приймаємо для повернення/обміну вироби в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності товарного чека.

- У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.

5) У яких випадках не надається гарантійне повернення :

- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

 - порушено правила використання

- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або  змінено конструкцію товару

6)Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

-природне зношення або вичерпання ресурсу;

-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;