Повернення або обмін товарів і коштів
Обов’язково при отриманні оглядайте вантаж.
Отримавши вантаж ви підтверджуєте його цілісність і неушкодженість.
Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів із дня купівлі за допомогою служби доставки.
1) Умови повернення:
1.1 Для оформлення повернення потрібно зв’язатися з нами та вказати по якій причині відбувається повернення .
1.2 Ми повернемо вам кошти після того як отримаємо повернення та оглянемо чи немає на ньому слідів використання, наявність комплектації та непошкодженість упакування, не пізніше ніж через 7 днів.
Для повернення коштів клієнт повинен надати :
- актуальний рахунок IBAN
- ІПН
- надати копію паспорта
- заповнити заяву яку можна завантажити за посиланням ЗАЯВА
1.3 Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, тощо.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
2) Чи можу я відмовитися від товару, що не підійшов, на пошті?
У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою чи наложений платіж, ви можете відмовитися від усього замовлення. Часткове повернення неможливе. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити все замовлення і потім оформити повернення через сервіс.
3) На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні таких виробів:
- вироби, які були пошкоджені або модифіковані (окрім заводського браку);
- вироби, які мають сліди використання;
- вироби після 14 днів з дня продажу;
- вироби, які змінили свій колір або деформувалися через зовнішні чинники
4) Умови повернення чи обміну виробу:
- Ми приймаємо для повернення/обміну вироби в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці за наявності товарного чека.
- У разі повернення грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.
5) У яких випадках не надається гарантійне повернення :
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено конструкцію товару
6)Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
-природне зношення або вичерпання ресурсу;
-випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;